Sunday, October 11, 2009

MISI MUSTAHIL.....


Brrrr..... my blog have been frozen for so long....


SELAMAT HARI RAYA to all (lambat gile ko post ucapan raya)


-----------------------------[ INTERMISSION ]-----------------------------

Hari ni aku  berpeluh2 berjuang untuk menyelesaikan misi.
Bermula jam 11 aku sudah bersiap sedia berjuang.
Tatkala teman serumah memanggil2 namaku, aku terus keluar dengan berani...
Yaaa... mari kita pergi... mari kita BERJUANGGGG~!!!!

Jam 1.13... mengorak langkah jati ke destinasi tetap...

Jam 2.14 ku tiba ke destinasi....

Ku gagahkan langkah, ku tarik nafas panjang.....

HIYAAAAAAAAAARGHHHHHHHH! Hait! Hait! Chiaaahhhhhhhh!!!!!!

Aku membuka semua langkah dan segala ilmu di dada...
tanganku tangkas bergerak...
kiri dan kanan kedua-duanya ku gunakan sepenuhnya....

Selesai................................ misi pertama...............

Aku melangkah ke sumber air.... membasuh segala kotoran...
....merah...hijau...kuning...segala warna dapat kulihat di air itu...
Aku tahu, langkahku belum selesai. apa yg perlu ku lakukan hanyalah perlu berani berdepan dgn segala cabaran. Aku perlu KUAT!
...aku mengorak langkah ke destinasi seterusnya....

....jam 537.....

Aku tiba ke destinasi kedua.... cabaran kali ini lagi mencabar dan mendebar....
cabaran kali ini dua kali ganda hebatnya.....
Chiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku berikan segala yg ku ada.... apa yg ku mampu.... ku kunyah dan ku mamah...


Pulang ke rumah, aku kekenyangan....


Terima kasih kepada NurHidayatul Shima dan Nur Bahiyah kerana menjemput hamba ke rumah terbuka kalian.... korang memang best. aku da jadi macam zombie da kat umah korang... melantak je.....

No comments: